FANDOM

Właściciel farmy Haron prosi cię abyś pomógł jego bratu Marcinowi który rzekomo twierdzi, że na farmie straszy.
  • Zadanie zaczynamy u Harona który wysyła nas na strych do Marcina.
  • Karze nam wypytać parobków o dziwne zjawiska.
  • Wracamy do Marcina i mówimy mu że Emilowi coś się przydarzyło. Podczas przekazywania informacji usłyszałeś dziwne hałasy z pokoju niżej; idz i otwórz skrzynkę i spowrotem do Marcina.
  • Zdesperowany biedak karze nam udać się do "egzorcysty" Brata Michała (Duchowni); bierzemy do niego święty symbol i wracamy.
  • Symbol nic nie daje i nadal słychać dziwne dźwięki. Marcin odsyły nas do Harona na rozmowę.
  • Odsyła nas do Korwina który "zna metodę na złe moce". Musimy mu przynieść dynię.
  • Idziemy na farmę do Bogumiły po dynię. Owa farma znajduje się w kierunku północno-zachodnim od obozu drwali.
  • Wracamy do Korwina i dajemy mu dynię na zupę a w zamian otrzymujemy świetlisty kryształ; poprosił ciebie abyś mu opowiedział dokładnie co się stanie na farmie.
  • Wracaj do Marcina. Okazuje się, że to był jeden wielki żart z tymi ducham a te dźwięki wydawała maszyneria skonstruowana przez niego.
  • Idziemy do Harona. Jeżeli powiemy nie - dostajemy 5500md+ sprzedawanie zwojów przemiany u Korwina a jeżeli tak - możemy sprzedawać u Marcina kryształy górskie.
  • Już tylko zostało nam opowiedzieć historię Korwinowi. Od tej pory możemy u niego sprzedawać zwoje przemiany!

UWAGA! zadanie dostępne jedynie podczas Halloween.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki